Styrketræning og slankemad – sådan taber du dig

Hvis du er ude på at tabe sig, så skal der arbejdes for sagen. Det har sikkert taget hårdt arbejde og blive overvægtig, men arbejdet for at tabe det igen er endnu hårdere.

Hvis man skal tabe sig er den bedste måde at gøre det på ved at spise ordentligt og så at dyrke motion. Det at dyrke motion skal være mere end blot at gå en tur ned til bageren og så tro at det hele er OK. Der skal mere til.

Den type træning der skal til er ordentlig træning, dvs. en træning hvor pulsen kommer op og man får sved på panden, det skal gerne vare i 20-30 minutter og så er det vigtigt at man holder ved.

Den anden ting man skal sørge for, når man træner eller vil tabe sig er at man spiser sundt. Det er vigtigt at spise rigtigt, for ikke at det hele skal gå tabt. Det er klart at hvis man fortsætter med at spise usundt og så selvom man træner, så er det ikke sikkert at man vil tabe sig. Det er vigtigt at man spiser sundere når man også træner. Det behøver ikke være slankemad, men det skal dog stadig være almindelig sund og nærende mad som ikke indeholder for mange hvide kulhydrater.

Det er ikke fedtet som sådan man skal være bange for, det er sukker og det kommer oftest i form at hvide kulhydrater (brød, pasta, ris osv.) og så har mange desværre også en tendens til at drikke kalorierne i form af juice, saftevand eller sodavand. Hold jer til vand, så er det hele meget nemmere.

0 comments:

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *